lördag 16 april 2011

Judit här

HEJ KÄRA VÄNNER!!!
Efter studenten stekte jag hamburgare på Frasses. Skitjobb med skitbetalt men med bra arbetskamrater tar man igenom vad som helst så jag hade ändå ganska kul. I augusti packade jag och Emil våra väskor och flyttade till Stockholm. Bor i en mysig tvåa med fula tapeter och turkosa köksluckor i Hökarängen (även känt som pökar- och krökarängen).
Fick direkt jobb på Nacka gymnasiums elevcafeteria samt Nacka sportcentrums cafeteria. Jobbet är väl inte så party men Nacka eleverna ligger mig varmt om hjärtat samt de jag jobbar med.

Nu blir det sommarlov och jag håller på att söka lite nya jobb, utbildningar och ny lägenhet fast vet egentligen inte alls vad jag ska göra av mitt liv. Men i Stockholm kommer jag då stanna :-)

Åker hem till Piteå imorgon och har aldrig längtat så mycket, älskar att komma hem faktiskt.

Puss på er så ses vi till sommaren i djupviken. Wiee!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar