onsdag 23 mars 2011

Jag hade verkligen inte någon aning om vad jag skulle göra efter gymnasiet, så i brist på annat sökte jag in på Upplevelseproducent utbildningen på Musikhögskolan i Piteå. När jag sedan fick antagningsbrevet hade jag fortfarande inte kommit på något bättre att göra, så jag tackade ja och trivs hur bra som helst! Jag har en fantastisk klass med människor från hela Sverige och alla har lika svårt att förklara vad det är vi egentligen gör och vad vi blir, eftersom att vi vissa lektioner leker, ibland lyssnar på föreläsare och en gång har vi paddlat kanot. Men man skulle kunna säga att vi blir något i stil med projektledare.
Så kära gamla Piteå kommer vara mitt hem i åtminstone två år till, sen vet man inte vad som händer.
Ha det gott!
Frida J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar