tisdag 22 mars 2011

Sara här!

Härlig idé Elin. Riktigt roligt att läsa vad alla gör!

Själv hade jag planerat att flytta till Stockholm efter studenten men började istället att jobba på Kalles under sommaren. Kort därefter ringde Challenge och erbjöd mig jobb men tackade nej till det då krogen inte passade mig. Dagen efter fick jag ett spännande samtal om ett erbjudande som skulle faktiskt förändra mitt liv.

Det var In The Cold som ringde och erbjöd mig att börja jobba som Social Network Manager på deras konceptbyrå som ligger på Acusticum. Tackade ja direkt. Var överlycklig.

Nu har jag varit på In The Cold ett halvår och lärt mig massor under denna tid, allt från Sociala medier till att designa kläder. Väldigt brett med andra ord. Tyvärr är det lite för stillasittande för mig så idag tackade jag ja till ett nytt erbjudande jag fått. Så inom en snar framtid kommer jag att jobba på Go Business som också ligger på Acusticum.

Det är vad jag har sysselsatt mig med sedan studenten. Nu söker jag lägenhet för fullt och förhoppningsvis hittar jag min drömlägenhet snart. Hoppas ni alla andra trivs med vad ni gör och jag ser fram emot en klassfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar